Türkiye'de Poppy Trendi



Türkiye'de Poppy Trendi


Poppy illuminatiyemi çalışıyor poppy beyninizimi yıkıyor banane.. şimdi bu tarz video çeken arkadaşlara sesleniyorum güzel izlenme aldınız süpersiniz poppy üzerinden prim yaptınız bu makaleyi yazarak bende prim yapıyorum (ehuehueu) ama lütfen kimsenin illuminatiye çalıştığı felan yok her gördüğünüz üçgende eğğğ illuminati eğğğ yapmayın lütfen ulan bi kere birisi illuminatiye çalışsa neden onu belli etsin yok neymiş efendim impoppy.com a girdiğiniz de ctrl u ya bastığında bi ekran çıkıyor illuminati simgesi var he bir akıllı sizsiniz cidden var ya helal olsun orantısız zekanız var.



Video açıklaması;

Bu ne lan kız bitki ile röportaj yapıyor anlıyorum hocam gayet mantıklı hani her insan evladı sonuçta balkonda yetiştirdiği bitki ile konuşur röportaj yapar yani demi mantıklı buluyorum şahsen ben bu kızı neden bu kadar garipsediniz ben bunu anlamıyorum. Farkındamısınız bilmiyorum ama bu kız bitki ile flörtleşiyor bitki ile hareket edemeyen konuşamayan aklı olmayan bir canlıyla ovvv bi saniye normalde bunu bir hayvanını söylemesi ve veganlar için yapılmış bir video olması gerekmiyormu? Yandın poppy veganlar bu videoyu görürse çok fena tacize uğrayacaksın :D Sonuçta hayvanlar canlı bitkiler canlı değil demi yani bitkileri yiyebiliriz ama hayvanları ya da hayvanları üreyenleri çıkan şeyleri yiyemeyiz demi veganlar doğrumuyum he veganlar doğrumuyum hadi Poppy'in videosuna saldıralım çünkü bu kız veganlardan nefret ediyor hakaret ediyor veganlara puu Allah belanı versin Türkiye Veganizm başkanı olarak Poppy e savaş açıyorum! Ulan Trump'a nasıl gay dersin! Ümmetin Lideri lan o! Trump Sevdalıları sayfasına mesaj atarak poppyi basmaya gidecez gelmek isteyen varsa bana özelden ulaşabilir! Yaşasın Donald Trump Han!


Bu kız bence ilgi toplamaya çalışan birisi. Tabi dünyada bu konuya merak saran çok kişi var hele Türkiye'de daha çok. Çoğu yabancı Youtuber Türk kullanıcıları kullanarak prim yapıyor paranın ... koyuyor bu bir gerçek.

Yazmamı istediğiniz konular varsa aşağı yorumda belirtebilirsiniz.

4 yorum

İlk defa duyuyorum ve goruyorum desem, bu kiz kim 😄

Reply

Poppy ismini kullanan bir bacımız 😂 Başta cover tarzı videolar çekti kısa ve öz şekilde tutturamadığı için rahatsız, huzursuz edici videolar eşliğinde şarkılar yapmaya başladı ve gündeme geldi. İlluminati üyesi felan saçmalayanlar oldu buda gündeme gelmesindeki faktörlerden biri..

Reply

Konuyu çok güzel özetlemişsin kardeşim,
eminim Michael Jackson hakkında da teorin vardir :))

Reply

Blogla bayadır ilgilenmemişim kusura bakma yeni gördüm yorumu oda maiileri okurken dek geldi �� Evet M.J hakkında teorim var kanıtlarım ile birlikte yakın zamanda YouTube üzerinden paylaşmayı planlıyorum, yorumun için teşekkürler.

Reply

Yorum Gönder