Blog Hakkında Bilgilendirme


Herkese merhabalar. Ben blog yazarı Mehmet Tuğşat Uslu. Bayadır gönderi paylaşmıyorum. İşler mağlum. Yakın zamanda blogu yenilemeyi düşünüyorum. Blog temasını değiştirip eski blog temasını yeniden ekleyecem. Çünkü paylaştığımız konularla bu blog temasının uyuşmadığını görmüş oldum. Farkına vardığım diğer konu ise konular. Paranormal konuları paylaşmayı kesip bilgi, eleştiri yazıları yazmaya başladım buda takipçilerimin eksilmesine neden oldu. Yakın zamanda eski Kapanmayan Dosya geri dönecek! Hadi Başlayalım!

Sosyal medya adreslerimiz;
www.facebook.com/kapanmayandosya (sayfa)
www.facebook.com/groups/kdarmy (grup)
www.facebook.com/turkruhluadam (kişisel hesap)

3 yorum

Ümit Çağlayan mod

Bunu farketmen güzel. Yakında makalelerini bekliyoruz tuğşat bey ;)

Reply
Yurdanur Fillik mod

Bırak memet şu işleri wattpada dön yeniden kitap yazmaya başlayalım :P

Reply

Yorum Gönder